تعویض یا بازگشت محصول


آیا امکان تعویض یا برگشت کالاهای خریداری شده وجود دارد؟

بله در صورت عدم رضایت از خرید می توانید نسبت به برگشت محصول خریداری شده اقدام کنید، برای دریافت اطلاعات بیشتر در این خصوص به صفحه خدمات مشتریان مراجعه نماییدقابل توجه که محصولات بهداشتی حتی لباس زیر به خاطر رعایت بهداشت امکان جایگزینی وجود ندارد  


آیا امکان جایگزینی محصول خریداری شده با مدل دیگری وجود دارد؟

بله، در صورتی که تا 7 روز پس از خرید، محصول خریداری شده را عودت دهید، می توانید آن را با مدل دیگری جایگزین کنید قابل توجه که محصولات بهداشتی حتی لباس زیر به خاطر رعایت بهداشت امکان جایگزینی وجود ندارد 
برای اطلاع از شرایط این کار به صفحه خدمات مشتریان مراجعه کنید./


در صورت بازگرداندن محصول، مبلغ پرداخت شده چه زمانی و چگونه استرداد می‌شود؟

هنگامی که کالایی بازپس فرستاده ‏شود، پس از کارشناسی و تأیید واحد خدمات پس از فروش، هماهنگی لازم برای استرداد مبلغ سفارش با مشتری به عمل آمده و بلافاصله مبلغ سفارش به حساب مشتری مسترد خواهد شد


در صورتی که محصول تحویل داده شده، دارای اشکال یا نقص باشد، چه کار کنم؟

اگر موقع تحویل، متوجه شوید که اشکال در بسته بندی محصول است، از تحویل گرفتن آن خودداری کرده و موضوع را بلافاصله به واحد فروش اطلاع دهید.
در صورتی که پس از تحویل گرفتن و باز نمودن بسته بندی، متوجه اشکال شدید، تا 2 روز کاری نسبت به عودت کالا به واحد فروش و اعلام تلفنی با شماره تلفن 04135456539  اقدام کنید بسته های فروشگاه مانیبا قبل از بسته بندی و ارسال عکس برداری شده و میتوانید از واحد فروش درخواست ارسال عکس قبل از بسته بندی را بدهید

اگر محصول ارسالی با آنچه سفارش داده‌‏ام و یا آنچه در سایت دیده ام مغایرت داشت، چه اقدامی باید انجام دهم؟

با خدمات پس از فروش تماس بگیرید. برای اطلاعات بیشتر از چگونگی و شرایط خدمات پس از فروش به صفحه خدمات مشتریان مراجعه کنید


آیا امکان انصراف از خرید وجود دارد؟

در صورتی که انصراف مشتری از خرید، پیش از ارسال کالا باشد باید هر چه سریع تر انصراف خود را به واحد فروش اطلاع دهد. در این حالت امکان استرداد وجه و یا تغییر سفارش وجود دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه به صفحه خدمات مشتریان مراجعه کنید


آیا محصولات شما گارانتی هم دارند؟

بله، محصولاتی که ما در فروشگاه عرضه می کنیم دو نوع گارانتی دارند. گارانتی اول، گارانتی خود محصول است که توسط کارخانه سازنده روی آن درج شده است. گارانتی دوم، گارانتی فروش خود فروشگاه مانیبا است که به شما امکان تست محصول و ارجاع دادن آن در صورت عدم رضایت را می دهد.

 


مقایسه (0 مورد)